Saturday, August 1, 2009

ntah ape aku pikir=|

adoiyai..akhirnya terjadik gak aku pengarah feseni kk4..bru semlm aku tersetuju sejak sekian lama dipujuk dan dirayu..huhu
dr last sem lg si yuyu(pengerusi jkp kesenian & kreatif) soh aku amek jawatan tu tp mne mgkin bai aku terima, layakkah aku, miting feseni taun seblom ni pon xpenah turun..

seblom ni 2 taun beturut2 aku jd ketua teknikal feseni, keje simple sudey, hanya tunjuk muke d ari kejadian..haha..
xpenah lam idop aku dpujuk dan dirayu sebegini rupe tp sbb dah ramai sgt yg propose aku n ramai jugak yg sgt menyokong aku..yg si alep lak leh g jumpe mantan ckp aku nak jawatan 2, bongek tol..tp aku rase sbb btol adalah diowg sume nak lari dr dijadikan pengarah..ceh

sepatotnye successor tuk jawatan ni dilantik pas posmotem feseni taun lepas lg tp disebabkan xde owg yg layak pemilihan ditangguhkan..lega la gak sbb mat toi(gitaris terhebat 4th) mmg plan nak knekan aku dah taun lpas..klo tgok MT feseni taun lpas mmg xbape leh pkai, sbb 2 la kot mantan pengarah feseni, shedah si 3c x name sesape..

tp xpe, aku x isau sgt sbb AJK taun ni sgt hebat, pengurus pasukan pon mantap n junior taun ni pon byk yg talented, arap sumenye OK!!

2 comments:

ユ ユ 江角 said...

huhu 1st tyme yuyu pujuk org camtu..huhu tq bangat sih! skang tido dah lena..wewewe...insyaALLAH tahun ni kita majukan feseni..yu yakin ngan naim n semua ...
marilah berusaha seikhlas mungkin harap naim trima tugas ni ngan ikhlas....

Shukstarz said...

hahahhaa..
i will always support u..

ckp je klu2 ada masalah!!
chewah..
mn2 blh aku tlg, aku tolong beb!

Post a Comment