Sunday, February 28, 2010

talak boleh tido maa...

lame x nulis o hupdate blog nih..tp smlm tetibe de sowg minah itam manis ni nak blaja wat blog lak kan..so aku pon wat le kursus blog secare on9 melalui ym..huhu naseb le minah ni turbo..cpt tol tangkap..so kpd minah itam manis ni, tahniah diucapkan kerane telah berjaye menghasilkan sebuah blog yg sgt kampong..huhu xpe yg penting isi 2 kne menarik, baru le de owg yg tingin bace kan..n bebelanku ini bknlah sbb aku rajen nak menaip tp dsbbkan aku xleh tdo, dah selesai tgok 2 muvi pon stil lom terase nantok..dah mcm kne dadah jew..hoh..jam skang dah kul 5.45 pg, bakalan pasni pengsan smpai ke maghrib le gamaknye..errggghhh

3 comments:

~missnunamu~* said...

oit! oit! oit!..
nie sesi mengutuk ke hape ha!!!
anyway, suke ngn words nie....
"huhu naseb le minah ni turbo..cpt tol tangkap..'
sukenyerrrrrrrrrrrr!~
thank kerdil!..=p

naim said...

eh itam manis kelat pahit..
ko pnye psl la aku pnye tdo ni terganggu..sob3

~missnunamu~* said...

haha.. sorry la mr kerdil lagi ketot!.
saya tiada sifu lain melainkan sifu si kerdil~~~
alaa..
tido boley bile2..
berchenta pon boley bila2...hoho=p

Post a Comment